Informații generale
Va mulțumim pentru interesul manifestat față de produsele oferite de Blinnk.ro. Compania care administrează site-ul Blinnk.ro este AIRO MEDICAL S.R.L, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul de ordine J32/1007/2020 având Codul de Identificare Fiscală (CUI) RO42885919, Capital Social 1000 RON.
Folosirea acestui site implică acceptarea Termenilor și condițiilor de mai jos. Recomandăm citirea cu atenție a acestora.
AIRO MEDICAL S.R.L ("Blinnk") își asumă dreptul de a modifica aceste prevederi fără o altă notificare.
1. Dreptul de autor
Conținutul site-ului Blinnk.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, scripturi, programe și alte date - este proprietatea AIRO MEDICAL S.R.L.
2. Accesul la informațiile de pe site
Blinnk.ro garantează tuturor utilizatorilor acces limitat, în interes personal, pe site-ul Blinnk.ro și nu le conferă drepturile de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei AIRO MEDICAL S.R.L fără acordul prealabil scris al acesteia.
3. Obligațiile clienților
Cumpărând de la Blinnk.ro confirmați că:
• Vârsta dumneavoastră este de minim 18 ani.
• Pentru evitarea oricăror nelămuriri, prin plasarea unei comenzi prin intermediul site-ului nostru, ne garantați că:
- utilizați serviciile noastre în mod voluntar;
- datele conținute în formularul de înregistrare sunt adevărate și nu încalcă drepturile terților
4. Comandarea produselor
Comandarea produselor se face direct pe site-ul Blinnk.ro, sau prin telefon la numărul: 0748 111 151, număr de telefon taxabil conform operatorului dvs. de telefonie.
Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului.
Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului.
În cazul în care un produs comandat de către cumpărător, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urmă va informa clientul/cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul cumpărătorului contravaloarea bunului în termen de maxim 30 (treizeci) zile lucrătoare de la data la care vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a contractului.
Contractul se consideră încheiat între societatea AIRO MEDICAL S.R.L. și client în momentul primirii de către client de la Blinnk.ro, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a comenzii.
Blinnk.ro își rezervă dreptul de a anula comanda efectuată de către client, în termen de 72 de ore de la notificarea clientului prin email și/sau SMS despre disponibilitatea produselor, fără atragerea a niciunei obligații ulterioare a vreunei părți față de cealaltă parte sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese.
5. Limitarea răspunderii pentru produse
În vederea onorarii comenzilor dumneavoastră, subscrisa vom depune toate eforturile rezonabile în acest sens. Cu toate acestea, vânzătorul nu va putea fi atras la răspundere în situația în care produsele nu se mai regăsesc în stoc. Într-un asemenea caz, subscrisa vom contacta cumpărătorul într-un termen rezonabil pentru a-i comunica această situație și pentru a-i oferi alternative în vederea deblocării situației: fie va propunem produse similare, fie vă vom returna banii. Dacă nu vă putem contacta, atunci comanda dumneavoastră va fi anulată și vă vom restitui întreaga suma de bani achitată.
Toată responsabilitatea defecțiunilor și repararea produselor revine în sarcina importatorului comerciantului, în funcție de cine eliberează certificatul de garanție. În cazul în care produsul defect nu se mai fabrica și nici nu poate fi reparat atunci va oferim posibilitatea înlocuirii cu un produs similar sau returnarea integral a valorii achitate. În cazul în care se accepta înlocuirea cu un produs similar, Blinnk.ro se obligă să vă restituie diferența de bani dacă produsul oferit pentru înlocuire are un preț mai mic, iar dacă prețul este mai mare atunci diferența de preț este suportată de clientul final. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de Blinnk.ro oricărui client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de Blinnk.ro de la acest client. La sfatul personalului nostru specializat, pentru motive temeinice, subscrisa avem dreptul de a accepta sau de a refuza comanda dumneavoastră.
6. Limitarea răspunderii pentru prețuri
Prețul de achiziție tipărit pe factura va fi același cu cel stabilit de consultantul de vânzări în momentul confirmării comenzii ca fiind comanda fermă sau, în cazul comenzilor cu plata online direct cu cardul de credit, acest preț va fi cel publicat pe site la momentul achiziției. Nu există o limita minimă de preț a comenzii. Prețurile pot fi modificate fără a se proceda la o comunicare în acest sens în prealabil, cu respectarea dispozițiilor legale aplicabile.
În cazul ofertelor promoționale se va specifica perioada de valabilitate a acestora, cu mențiunea că acestea sunt valabile numai în limita stocului disponibil.
Promoțiile sunt marcate corespunzător prin folosirea sintagmelor "promoție" sau sintagme asemănătoare precum "ofertă" etc. Acestea au, de asemenea, specificată perioada de derulare sau valabilitatea în limita stocului disponibil.
7. Limitarea răspunderii pentru livrare
Livrarea produselor are o arie de extindere națională și, astfel, se va face oriunde în România. Blinnk.ro își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea clienților.
Blinnk.ro își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din cauze de forță majoră, independente de Blinnk.ro în cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni încă o dată după ce va restabili contactul cu clientul. Dacă nici de această dată clientul nu este găsit la adresa indicată și la ora stabilită, comanda va fi anulată și produsul returnat la sediu. În toate aceste situații, subscrisa nu poate fi trasă la răspundere de către cumpărător, acesta neputând să pretindă daune-interese care să acopere evetualele prejudicii ce i-au fost produse de cauze de forță majoră.
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontractă o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și Serviciilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
Termenele de livrare variază de obicei între 1 și 5 zile lucrătoare, în funcție de locația produselor și de adresa de livrare. Rareori, perioada de livrare poate depăși 10 zile lucrătoare până la termenul legal de 30 zile, în special în perioada campaniei de BLACK FRIDAY când poate depăși și 10 zile lucrătoare, cu excepția cazurilor de forță majoră, inclusiv cazurile legate de aprovizionare, așa cum sunt ele definite de legislația în vigoare pe teritoriul României.
8. Limitarea răspunderii pentru plata
Plata produselor comandate conform acestui Contract cu Clienții se poate efectua în avans sau la livrarea produselor Blinnk.ro își rezervă dreptul că în anumite cazuri să solicite plata produselor în avans. Plata în avans se poate realiza prin card online sau prin ordin de plată; dovada plății trebuie trimisă către Blinnk.ro la adresa de e-mail blinnkshop@gmail.com. Livrarea va fi efectuată numai după intrarea banilor în contul Blinnk.ro. Plata în avans se consideră și plata cu ajutorul cărții de credit online. În acest caz, Blinnk.ro va solicita procesatorului de plăți electronice confirmarea securității și a validității tranzacției și, de asemenea va efectua verificări suplimentare acolo unde este cazul, înainte de livrarea produselor. În cazul vânzării cu plata în avans, produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar, livrarea nu va fi realizată.
9. Limitarea răspunderii pentru garanția produselor
GARANȚIE
Produsele comercializate de Blinnk.ro au fost testate și avizate, corespunzător exigențelor directivelor europene și a legislației aplicabile, dar pentru că utilizarea lor să nu va creeze probleme, sunt necesare o folosire și o întreținere în conformitate cu instrucțiunile de utilizare aferente. La solicitarea garanției se va prezenta certificatul de garanție împreună cu factura de achiziție în original.
Termene de garanție comercială:
Produsele comercializate dispun de 12 de luni de garanție în condițiile utilizării corespunzătoare. Garanția este oferită pentru calitatea materialului, precizia de execuție.
Garanția acordată de furnizor se referă numai la deficiențe ale produselor determinate de defecte de fabricație sau vicii ascunse, descoperite în condițiile unei întrețineri corespunzătoare a produselor. Deteriorări ale produselor precum zgârieturi, fisuri, spărturi, rupturi, deformări, nu sunt acoperite de garanție, fiind considerate efecte ale unei întrețineri necorespunzătoare.
Soluții și accesorii pentru ochelari: Aceste produse beneficiază de garanție 6 luni de la achiziționare, fiind produse cu o durată de viață scurtă. Toate aceste produse se vor manevra în mod corespunzător cu indicațiile primite și vor fi întreținute cu soluțiile adecvate.
În cazul unor defecte de fabricație, produsele sunt trimise de client către Blinnk.ro. Produsele vor fi inspectate de către furnizorul acestora, iar în cazul în care acestea se dovedesc a fi defecte, clientului i se vor înlocui produsele său va primi contravaloarea acestora. Vă rugăm să rețineți că acest proces poate dura până la două luni, inclusiv timpul de transport. Când o eroare de fabricație este recunoscută, vă vom trimite un nou produs identic, fără taxa de transport. Dacă, totuși, se determină că nu există nici o eroare de fabricație, nu vă putem rambursa produsele sau trimite o nouă pereche.
TERMENUL DE GARANȚIE
Pentru produsele menționate este de 12 luni, cu excepția produselor pentru care există o garanție specifică. Garanția se referă numai la defecte de fabricație sau vicii ascunse și își pierde valabilitatea în cazul utilizării necorespunzătoare al produselor. În vederea acceptării garanției, vă rugăm să păstrați factura, să returnați produsul împreună cu un formular de reclamație specific, completat integral.
Documentul fiscal pe care îl primiți împreună cu marfa va servi ca certificat de garanție.
În cazul în care produsul defect nu se mai fabrica și nici nu poate fi reparat atunci va oferim posibilitatea înlocuirii cu un produs similar sau returnarea integral a valorii achitate.
În cazul în care se accepta înlocuirea cu un produs similar, Blinnk.ro se obligă să vă restituie diferența de bani dacă produsul oferit pentru înlocuire are un preț mai mic, iar dacă prețul este mai mare atunci diferența de preț este suportată de clientul final. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de Blinnk.ro oricărui client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de Blinnk.ro de la acest client.
GARANȚIA LEGALĂ DE CONFORMITATE este acordată potrivit dispozițiilor din Legea nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Răspunderea vânzătorului privind garanția legală de conformitate, potrivit prevederilor art. 9 - 14 din Legea 449/2003, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la data livrării produsului. Pentru produsele a căror durata medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată.
Lipsa de conformitate se remediază prin reparare sau înlocuire, în mod gratuit, inclusiv pentru garanția comercială. Perioadă de remediere pentru garanția legală de conformitate este de maxim 15 zile calendaristice din momentul informării vânzătorului de către consumator. În cazul reparării produsului în temeiul garanției legale de conformitate, în acesta vor fi montate numai piese noi.
Perioadă de remediere pentru garanția comercială va fi stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare defectele semnalate, natura produselor, durata medie de utilizare, precum și specificațiile tehnice ale producătorului.
Prezentele reglementări privind garanția produselor sunt întocmite conform prevederilor Legii nr.449 din 12.11.2003 și nu afectează celelalte drepturi ale consumatorului, prevăzute de Legea nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, de Ordonanță nr.21/1992 privind protecția consumatorilor ori de orice alte acte normative, inclusiv acte normative europene, ce privesc drepturile consumatorilor.
În vederea soluționării în mod eficient a reclamațiilor dumneavoastră, ne rezervăm dreptul de a vă solicita documentele necesare pentru a dovedi îndeplinirea condițiilor prevăzute la punctul 3 - "Obligațiile clienților".
9. Limitarea răspunderii pentru garanția produselor
Utilizatorii care vizitează site-ul Blinnk.ro pot face comentarii la adresa acestuia și a produselor pe care le oferă.
Blinnk.ro nu vă purta responsabilitatea și nici nu va putea fi obligată să plătească vreun fel de despăgubiri pentru orice formă de daună produsă prin astfel de comentarii sau comunicări. În cazul trimiterii unor documente, altele decât cele legate de procesul de cumpărare/vânzare a unor produse, se consideră că utilizatorul conferă societății AIRO MEDICAL S.R.L. și afiliaților/asociaților acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și retransmisibil de a le folosi, reproduce, modifica, adapta, publică, traduce, precum și dreptul de a o distribui oriunde în lume, prin orice mijloc. Utilizatorul garantează că are toate drepturile asupra conținutului pe care îl transmite pentru a fi publicat pe site, prin orice modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, să nu cauzeze prejudicii niciunei persoane. Blinnk.ro nu își asumă nici o responsabilitate privind posibilele daune provocate de folosirea conținutului acestor comentarii de către utilizatorii site-ului, ele fiind oferite sub aceeași limitare a responsabilității ca și restul conținutului de pe site.
10. Limitarea responsabilității pentru linkuri către alte site-uri, server, browser
Site-ul Blinnk.ro este găzduit pe servere de tipul "Shared Hosting". Societatea AIRO MEDICAL S.R.L. nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site, indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând modificări ale site-ului, setări, sau actualizări. AIRO MEDICAL S.R.L. nu va putea fi făcută răspunzătoare pentru erorile apărute datorită folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului Blinnk.ro. AIRO MEDICAL S.R.L. nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor care pot fi accesate prin legături (link-uri) de pe site-ul Blinnk.ro. Pentru respectivele site-uri, răspunderea integrală o poartă proprietarii site-urilor în cauză.
11. Dreptul de returnare a produselor
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul (AIRO MEDICAL S.R.L.) că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului prin returnarea în termen de 14 zile de la comunicarea deciziei de renunțare a produsului cumpărat împreună cu accesoriile, conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu modificările ulterioare.
Vă aducem la cunoștință că, potrivit dispozițiilor legale în vigoare, este necesar ca produsele să fie returnate în condiții perfecte, adică aceleași ca și în cazul livrării produsului, fără urme de uzură sau deteriorare a produsului, fără să fi fost purtat sau folosit, însoțit de toate etichetele produsului. În caz contrar, în măsura în care produsul prezintă urme de folosire, etichetele sunt rupte, sau chiar sigiliile existente pe produs sunt degradate/rupte (fiind vorba de sigilii care permit probarea produsului, fără a fi necesară îndepărtarea acestora), Blinnk.ro va evalua produsul și va stabili dacă valoarea acestuia a fost diminuată, urmând a vă înștiința cu privire la suma ce va fi reținută în acest sens. Potrivit art. 14 alin. 3 din Ordonanță de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor.
În ceea ce privește ochelarii, vă informăm că aceștia sunt livrate împreună cu un sigiliu de protecție ce permite însă probarea acestora. Returnarea ochelarilor se accepta doar dacă sigiliul nu este rupt/deteriorat. Această măsură este tocmai pentru a ne asigura că produsele returnate sunt cele trimise inițial de către noi, respectiv pentru a verifica originalitatea produsului.
Pentru orice astfel de cerere este necesar să completați formularul ce se găsește în josul pagnii "Politica de retur".
Pentru orice reclamație/cerere/notificare termenul de răspuns este de 1‑5 zile lucrătoare, însă, în anumite condiții speciale, acesta se poate prelungi până la maximum 15 zile lucrătoare.
Vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dvs. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plata ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane că urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele său până la momentul la care ne-ați furnizat dovadă că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă dată cea mai apropiată.
Produsele pot fi ridicate de la adresa dumneavoastră de către un curier trimis de AIRO MEDICAL S.R.L. pe cheltuiala cumpărătorului.
12. Litigii și dispoziții finale
Orice altă problema cauzată de produsele prezentate pe Blinnk.ro sau de informațiile prezentate pe acest site și care nu este deja tratată de niciun articol din prezentul document, se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către utilizator. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor românești de judecată, părțile alegând competența instanțelor de pe raza municipiului București. Clientul își asumă în totalitate aceste riscuri odată ce își exprima acordul față de acest Contract cu clienții. Pentru sesizări, inclusiv raportări ale încălcării drepturilor de autor va rugăm să ne contactați la adresa de e-mail blinnkshop@gmail.com.
13. Politica de Confidențialitate
Vă rugăm să accesați pagina: https://blinnk.ro/politica-de-confidentialitate/